maanantai 31. lokakuuta 2011

Just tulin laakarista ja nyt alkaisi kaikki olevan mallillaan. Kuulonikin olen saanut takaisin ja ette usko kuinka ihanaa se voi olla. Nautin melkein tasta metelista ja marimban pimputuksesta. Ahh autuutta!

Olen tehnyt yhden positiivisen havainnon itsestani. Mina en olekkaan lyhyt, vaikka kaikki niin ovat vaittaneetkin. Taalla olen hyvinkin keskimittainen. Monet naiset ovat minua paata lyhyempia ja se on nautinnollista. Olen yrittanyt opetella kayttamaan korkokenkia, vaikka niita aina olenkin inhonnut. Kavely on todennakoisesti mita jarkyttavinta, ja katse saa olla kokoajan alaspain, silla ikina ei tieda millaiseen kuoppaan kavelee nailla teilla.  Korkokengissa saatan muistuttaa siis jattilaisblondia.Sellainen olo minulla ainakin oli kun oltiin ulkona kavereiden kanssa ja olin paikallisia miehia pidempi.( Pikapikaa vaihdoin tennarit takaisin jalkaan.) Hienoa!

Eilen olimme yhden kaverin kanssa ulkona, liikkeella oli jalkapallopelien vuoksi paljon porukkaa. Tunnelma oli hyva, ihmiset lauloivat ja nauroivat. Kaikki halusivat jutella eurooppalaisen kanssa ja ottaa ryhmakuvia. Puolen tunnin paasta astiat lentelivat, pullot sarkyivat, poydat kaatuivat ja nyrkit heiluivat. Ilmeisesti molempien joukkueiden kiihkeat kannattajat ottivat yhteen. Yritin vajota seinaan ja vaistella astioita parhaani mukaan, kunnes totesin paremmaksi vaihtoehdoksi piiloutua vessaan toisten naisten kanssa. Uloskaynti nimittain oli suljettu kaltereilla. Vihdoin kun tunnelma oli hieman rauhoittunut, poistuimme pikaisesti sydan pamppaillen. Ehdin jo huokaista helpotuksesta kunnes peraamme lahdettiin juoksemaan. Onneksemme meita ei haluttu hakata, vaan ystavallisesti pyydettiin maksamaan laskumme, joka tassa rytakassa oli epahuomiossa unohdettu :D

Talla viikolla fiestaa fiestan peraan, halloween ja dia de muertos! niistapa seuraavalla kerralla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti